Interaktiv Julekalender
En komplet kampagneløsning til december

Hvordan skaber man engagement, leads og brandværdi i december uden at drukne i ekstraopgaver?
  • Kunde:

    Trendsales, Netto, Fields, Ringsted Outlet mfl.

  • Opgave:

    December kampagneløsning

  • Industri:

    Privat

Interaktiv julekalender

Overblik

Processen

01 Udfordringen
Vores kunder ønskede en løsning, der både kunne aktivere eksisterende brugere og skabe nye permissions op til og under juletiden.
02 Løsningen
Med vores interaktive julekalender fik vores kunder en brugervenlig og effektiv kampagneløsning, der kombinerede et brandtilpasset kampagnesite med mulighed for præsentation af præmier, interaktive låger og automatisk permissionsopsamling. Løsningen er optimeret til alle enheder og integreret med både Google Analytics og CRM, hvilket sikrede realtidsindsigt og nem leadhåndtering. Derudover kan kampagnen udvides med tilvalg som komplet opsætning, vinderhåndtering og grafisk design.
03 Resultatet
Kampagnen skabte høj brugerinteraktion, synlighed og datadrevet indsigt – uden at skabe ekstra arbejde for kunden. Vores kunder fremhæver især den løbende support og det brugervenlige system.

Lea Øe, Marketingchef, Trendsales


Boost din julekampagne med en kalender, der konverterer!

Lignende cases

Se alle cases

Skal vi lave en kampagne for dig?

Har du spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte vores specialister.

Sandra Demant
Sandra Demant Senior Content Strategist & Project Manager
Kenneth Kristensen
Kenneth Kristensen Senior Creative