Simple Agency Group fortsætter sin aggressive vækststrategi og opkøber det digitale bureau Twentyfour. Et strategisk skridt, der styrker kerneforretningen inden for webudvikling.
Buy-and-build. Det er vækststrategien bag den konstant voksende IT-koncern Simple Agency Group, der nu annoncerer sit 17. opkøb med det digitale bureau Twentyfour.
I over et årti har Twentyfour leveret skræddersyede digitale platforme til nogle af Danmarks største virksomheder og organisationer – blandt andre Vestas, A.P. Møller Fonden, Parasport Danmark, Rigshospitalet, ATP Ejendomme og Danmarks Nationalbank.
“Twentyfour har en imponerende track record. De kan bygge stort set alt digitalt og har stor erfaring med store organisationer,” fortæller Mike Valencia, Group CEO i Simple Agency Group, og fortsætter:
“Det her er ikke bare et opkøb, men en strategisk investering i vores digitale fundament og kerneforretning. Sammen vil vi sætte nye standarder for digitalisering og webudvikling,” fortæller Mike Valencia.
Født til fælles visioner
Twentyfour har gennem årene opbygget et solidt ry inden for udvikling, integration og vedligeholdelse af komplekse digitale løsninger.
Det digitale bureau blev oprettet i 2010 og servicerer i dag over 100 danske og internationale institutioner, virksomheder og organisationer. Millioner af mennesker bruger årligt de systemer og websites, Twentyfour fremstiller.
“Jeg har haft øje på Twentyfour i årevis. Vores virksomheder blev født samme år og bygger på mange af de samme værdier ift. kunderne. Ordentlighed er altafgørende, og Twentyfour lykkes med ikke bare at skabe værdi for deres kunder, men også for deres kunders kunder. Derfor kan jeg kun lade mig begejstre over, at vi nu kan dele vores tekniske know-how,” fortæller Mike Valencia.
Det digitale bureau deler samme begejstring:
“Twentyfours drivkraft har altid været at skabe digitale løsninger, der gør en reel forskel. Firmaet er født ud af en kæmpe passion for problemløsning og resultater og den DNA er stadig fundamental for selskabet,” siger Bo Møller, stifter af Twentyfour.
Andrius Bendikas, CEO Twentyfour udtaler; ”Opkøbet vil helt afgørende styrke Twentyfours position på markedet. At have et stort brand bag os, med forskellige tillægsydelser, tilføjer en masse ekstra værdi til vores eksisterende og fremtidige kunder.”
Tidligere på året opkøbte Twentyfour selv det digitale bureau Webpedel, hvilket styrkede bureauets ekspertise yderligere.
Endnu større digitale transformationer i vente
Med opkøbet vokser Simple Agency Groups software- og webudviklingsdivision sammen med resten af koncernen. I alt tæller Simple Agency Group nu 145 medarbejdere og specialister, hvoraf cirka en tredjedel af dem arbejder i koncernens digitale bureau i Køge og København.
”Med Twentyfours erfarne specialister og brede kundeportefølje cementerer vi vores position i toppen af det danske bureaulandskab. Og kunderne kan godt glæde sig, for vi kommer til at tilbyde endnu større digitale transformationer,” afslutter Mike Valencia, Group CEO i Simple Agency Group.